Pentru noi, serviciile asociate echipamentelor de laborator sunt la fel de importante ca si instrumentul in sine. De accea am format pentru dumneavoastra o echipa care sa imbine perfect cerintele legate de intretinerea si reparatia echipamentelor in garantie si post garantie cu serviciile de consultanta, "know-how", instruire si calificare pentru a satisface toate exigentele actuale legate de productivitatea si profitabilitatea maxima a echipamentelor.
Echipa noastra de service si suport a beneficiat de cea mai exigenta instruire si examinare facuta de specialistii firmelor producatoare, fiind in momentul de fata autorizata si certificata de catre acestea.
Printre serviciile oferite de echipa noastra se enumera:
- consultanta de specialitate;
- dezvoltare de metode
- asistenta pentru validarea metodelor analitice urmand recomandarile Conferintei Internationale pentru Armonizare (International Conference on Harmonization - ICH);
- asistenta pentru certificarea laboratoarelor conform standardului ISO 17025;
- instalarea echipamentelor noi;
- service in garantie;
- service in postgarantie;
- calificarea echipamentelor (IQ/OQ/PQ);
- instruirea utilizatorilor.
In functie de dorinta si specificul utilizarii aparatului dumneavoastra, puteti opta pentru urmatoarele:
- service si intretinere preventiva in perioada de garantie (gratuit);
- suport telefonic gratuit;
- upgrade software si/sau hardware;
- service la cerere;
- contract de intretinere preventiva periodica;
- contract pentru calificarea echipamentelor (IQ/OQ/PQ);
- contract de service in perioda post-garantie.
Daca sunteti interesati de unul dintre serviciile enumerate mai sus, contactati-ne acum!